من یه دختر اذر ماهی ام....

 

 
 

شرایط رفاقت با یه متولد آذر:
1. خودت باش
2. فقط خودت باش
3. خواهش می کنم خودت باش
4. حداقل اگه نمی خوای خودت باشی انسان باش
چون متولد آذر واسه رفاقت به قلب آدما نگاه می کنه و رفیقش رو انتخاب می کنه، نه به ظاهرشون و ... ! بخاطر همینه که جونشو واسه رفیقش می ده! آره!
 
 


من متولد آذر هستم..!
با همه چی میسازم
ساکتم هیچی نمیگم
وقتی رفتارای اطرافیان ناراحتم میکنه سکوت میکنم!
به روم نمیارم
اما روزی که صبرم تموم میشه ...
دیگه هیچی و هیچکس واسم مهم نیست
دیگه هیچکسی جلودارم نیست
واسه همین همیشه گفتم...
بازم میگم
از ســـکـــوت آذرمـــاهـــی بــــتـــرس...

 

 

بعضی وقتا هم دل یه آذرماهی یه جا گیره 

اما نمیشه... 

این جور وقتا آذرماهی خیلی غمگینه خیلی احساس تنهایی میکنه

جای اینکه نصیحتش کنین

بزارین باهاتون حرف بزنه

از اعتمادش سو استفاده نکنین

آذرماهیه عاشق خیلی دل نازک و حساس میشه

 

اره من یه آذرماهیم

مهربون ترین آدم رو زمین

کسی که یه اشتباه رو چند بار تکرار میکنه

چون مهربونه چون دل رحمه

منم اونی که یه آهنگ رو هزار بار پلی میکنم 

اینقد گوش میدم تا حالم ازش بهم بخوره 

من همون آدم مهربونیم که همه بعد اینکه 

بهش کلی بدی میکنن بهش میگن:

شرمنده تو خیلی مهربونی 

ولی این شرمندگیا بدرد یه دل شکسته نمیخوره اینو
بفهمین

 

حمــلِ غــرور و اخــلاقايِ بــدِ يـه آذر ماهـــــــي بـه مراتـب راحــت تر از تحمــلِ نبــودشه

************************


اگـــه از يـه آذر ماهـــــــي فاصــله گرفــتي و ديـدي هيچـــي نمـيگه،

فـــکر نکـن نميفـهمه،
فـــکر نکـن دوســِت نـداره،
فـــکر نکـن از رفتـنت ناراحــت نيسـت؛
يـه آذر ماهـــــي خودشـــو بـه هيـــچ وجـه تحمـيل نميکـنه

********************

آذريــا يـه دنــده اي دارن بـه اسمِ "دنــده ي چـــپ "

اگـه تــو ايــن دنــده گــير کنـن هيــچ مکانيکـــي پاسخگــو نيســت...

************************

مـــــــــن یه آذرماهیـــــــــــــــم


مغـــرورم اما غرور دیگرانو نمیشکنم
بی اعصـــابم ولی اعصاب دیگرانو خورد نمیکنم
آره من یه آذر ماهیــــــــم
ساده نیستم خودمو به سادگی میزنـــــــــم 
میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟
چون من میدونم حرمت چیه... احترام چیه.... من واسه دوستی ... عشق ... خــــــــودم ارزش قائل میشم
پس اگه چیزی رو بروی کسی نمیارم از سادگی و نفهمیم نیست من فقط نمیخوام واسه تویی که در حدم نیستی
اعصابمو خورد کنم واسه همین راحت ازت میگذرم راحــــــــــــــــــــــت....

*********************


تــنها موجــوداتي کــه همــه مــخلوقات از درک اونــها عاجــزن مــا آذر ماهــــيا هستــيم...
پيچــيدگــي اي که مــا داريــم مينيــاتورهــاي اســتاد فرشچــيان نــداره...

 

 


گـــذشت کــردن یـه آذر ماهـــــــي دو حالــت داره
یا اونقـــدر دوســتت داره کــه از اشتباهــت میگـذره

یــا اونقـــدر از چشـمش افتــادی کـه از خــودت و اشتباهــت، بـا هــم میگــذره

آذر ماهـــــــي حـــد وســط نـــداره...


 

 


اگه دیدی یه آذرماهی زیاد غر غر میکنه و رو رفتارات حساسه بدون خیلی دوستت داره 
ولی اگه یهو ساکت شد و دیگه هیچی نگفت بدون یه کاری کردی که بدجــــــــــــــــــــــــــو
ر از چشمش افتادی
 
 


ما آذر ماهـــــــياااااا 
اعـــــصاب : نــداريـــــم 
لـــجباز : هستيم 
غـــــرور : داريــم تـا دلِـــت بخـــــواد
روراســـــت : دُرُســـت مثلِ يـه اتـــــوبان تــو دلِ کويـــــر
سـَــــرسخـــــت : وحـــــشتناک 
خونگـــرم : شـَــــديـــــد 
مهربـــــون : بسيـــــااااار
زيـــــبا:اووووووووووف 
به آذر ماهـــــــي بودنمون افتخار ميکنيم
بــــــــــهله.....

 

یه آذری وقتی بره...

دیگه برگشتی در کار نیست...

اگه هم برگرده.....

دیگه اون آدم سابق نیست...

دیگه هیچیم مثل سابق نمیشه هیچی ...

پس قدر بودنشو بدون! همین ! 



 

 

 

 


خواستم به اطلاع بعضی ها برسونم که عزیزم:

فِک نکن پیگیر یه آذرماهی نباشی پیگیرِت میشه ها !!
بعدِ چند وقت برگردی نمیگه چطوری !! میگه شُـــــــما ؟

 
 
 


 

خدایی اینا که درمورد من درستتتته!!!!!

 
 
 
 

 

حتما بخونید
 

 

 
 

 


 

 

 

 



 

 



نظرات شما عزیزان:

یکی.......
ساعت11:36---29 اسفند 1393
همش هستم!!!!!!!!!

صباه
ساعت21:56---19 اسفند 1393
همش درباره ی من درست بود زنده باد اذر و متولد هاش

elina
ساعت18:03---4 اسفند 1393
عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی
بودددددددددددن منم یه آذر ماهی هستم


نداجون
ساعت18:46---5 آذر 1393
سلام منم یه آذر ما هی هستم کاملا موافقم با همهی چیزایی که گفتی لایک

الی
ساعت11:48---11 مهر 1393
من و عشقم هردو آذر ماهیم....

رها
ساعت19:52---7 مهر 1393
من آذرماهی ام نمیخوام به خودمون مغرور باشیم و الکی از خودمون نعریف کنیم ولی خداییش منم همونی ام که نوشتین

مهرناز شاهرخي
ساعت16:24---27 شهريور 1393
به سلامتي همه آذر ماهيا كه دروغ گفتن بلد نيستن
وقتي كسيو ناخواسته ناراحت ميكنن تا از دلش در نيارن ولش نميكنن و آروم نميگيرن
پاسخ: واااای این راس بودا... زدی به هدف


marjan
ساعت10:38---19 شهريور 1393
من خودم ابانیم..ولی دوتا دوست اذرماهی دارم هر دوشون مهربون و دلسوزن ولی من ابانی محبتم و نشون نمیدم..:)

Mahsa
ساعت15:48---28 مرداد 1393
خیلی حال کردم با متنات
عاااالی بود واقعا آذر ماهیا تکن
پاسخ: اره دیگه تکـــــــــــــــــــــــن


nazir
ساعت13:08---23 تير 1393
اوووووووووه....چ خبره!
این همه باس آذریا هم زیاده...
پاسخ:;کجا زیاده عایا؟!


zahra
ساعت22:51---19 تير 1393
آقا با اون پاراگراف آخرت خیلی حال کردم
ولی خردادیا سر ترن
پاسخ:بشین بینم بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 10 PM | نويسنده : عاطفه |